WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Sunday, February 27, 2011

heartbroken :'(



wuaaa! hukhuk. :'( series weh aku sedih sangat-sangat. mane tak nye. just now aku pergi TESCO. semata-mata nak tengok buah hati iaitu patung gingerbread man aku. pehh memang sedih lah bile dapat tahu dy da tade. ta nmpak pun. mule-mule excited tgok domo-kun tuu. tapi hati tetap mencari si buah hati. uhukk. sedih gila wehh bile tk nmpk dy. aku penat-penat kumpul duit ssemate-mate nak beli benda alah tu. tengok-tengok dah takda. haduii. masuk je kereta aku rase sebak sangat. smpai je uma aku terus nangis. :'( betul weyy, tak tipu. aku nangis. habis bantal aku basahh. aku taktau nape, tapi hati rase sedih sgtsgt. entah nape hari ni aku sansitif semacam. mcm budak-budak kan? i know. tadi terus pegi nangis kt bahu shasha. wuhh! serious memang sedih mcm asdfghjknbvcxz lahh. perlu tidur. byee.

No comments:

Post a Comment