WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Monday, February 21, 2011

its not easy either.



i'm strong enough to face hard times so that's why this tribulation is not getting me anywhere. so give me all you got to add my misery. i won't run. crush me if you can. i double dare ya. *malevolent smile*

yess, life is not so hard. but no one says its easy either. face your fear. then you'll go stronger. time elapse without waiting for anyone. its you yourself who has to catch the train of time. i'll stay. you know i won't give up that easy. and you also gotta know that, when you play with fire, you're gonna get burn. :) didn't i tell you i am SAPPHIRE? indeed. i'm the blue fire. which means, blue is the hottest fire in hell. muahahha! try to make me feel awful, i'll do the same to you. only, i'd triple the punishment. ahahh, like you don't know mehh. lighten up sayanngg.

ehm. kauu, aku nak nasihat kan. tolong jgn berlagak desperate. kau dah cakap tak suke an? buad ape gaye mcm terdesak jeh? tade akal eh? maaflah, aku tak suka guna ayat yang pelikpelik mcm kau. aku bukan jenis macam tu. kau nak cakap aku macam2? silekan. aku tak perlu orang yang add aku semate-mate nak tengok status aku yang terbaru lah, gambar lah. tak payah lah wey, buat sakit hati kau je. SUMPAH aku tak rase pape sebab bukan aku yang carik pasal. kau sendiri yang carik penyakit. nehh, sikit2 nak sayang tu lah, pastu love ni lah, asddfhjkl lah, qwertyuiopmnbvcxxz lah. bodo jelah sume tuu. dahdah. nanti syaitan gelak guling-guling tengok aku marah tak tentu pasal. biar syaitan tu nangis kan? mcm orang tuu. gagal bile cube utk menggode orang. eh, terasa ke? pegi dapur, amik cili and kunyah. bgus ank mak. baiklah, aku kne bersiap pegi tusyen. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment