WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Tuesday, March 22, 2011

zaman kanak-kanak :)



sape penah ade zaman kanak-kanak yang best? ade? baguslahh. takde? cepatlah jadi kanak-kanak sekarang. ngehehehe. seronok tau zaman kecik-kecik dulu. selalu main acik kejar, acik duduk, acik buaya and mcm2 acik lahh yang ade. harhar. teringat zaman kecik-kecik aku. selalu main kat padang tepi umahh. tiap-tiap petang mesti stat dgn lumbe lari, then main basikal, pastu main acik duduk, then men badminton. time puasa pulak kawan-kawan ketuk pintu umah and cakap : '' assalamualaikummm!!! mandaa! jum lah g terawihh!! " ngee. sayang kau jiran! then ade satu mase tu kami berkhemah ramai-ramai. seronok gila wehh. then tiap petang lepas main kan, of coz lah penatt. ayah jiran aku akan masak kopok atau kerepek mane-mane jelahh utk ktorg. ngee. dah la time tu ktorg sume comel-comel gituu. wahahahahhh!! keseronokan yang memang tak dapat diterangkan!! then setiap ari ahad pulak, kalau ade tekwando, (kami jiran-jiran pegi tekwando di tmpat yg same oke? ) balik tu, ayah dia orang mesti antar kami balik. sebab umah memang dekat jee. jalan kaki bole smpai. :D memang sonok gila-gila ahh. tapi sume tu dah berlalu. aku dah fom 5. bukan standard 5. and bukan 5 years old. uhukk. sedey nyaa. :( rindu kat kawan-kawan lamaa. ppsssttt! *tau tak dulu aku lebih ramai kawan laki dr pempuan? sebab kt kawasan uma aku tk rmai anak pmpuan. * ngehngehh kesian aku kan? weqq. weyy korangg, bile nak jmpe balik? rindu kot saat gembira tuhh. skrg ase mcm mnbzvgsjakrnvktspfft jee. uhuuu. dah dahh. ni je nak tulis. babaii.



p/s : sekarang ni nasib baik lahh aku ade seorang bestfriend yang bole mengenangkan kembali kisah aku. iloveyou kaka layerr. ♥ muahhxx! 


2 comments: