WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Tuesday, April 19, 2011

kalaulah..

kalau lah ada orang kutuk ex girlfriend/boyfriend anda. apa anda buat? anda diamkan sahaja, atau anda join kutuk sekali? atau anda defend ex anda itu? *buad ape nak defend dy?! dy dah tinggalkan kite!! dasar manusia tak kenang budii!! tak guna!!*  sebagai contohlah kan, bila ada soalan mcm ni ditanya kepada anda. "wehh, ko tau tak, awek/balak kau tu sebenarnya playboy. "  ohh, itu ayat yang sangat pedas. segala perkataan mencarut keluar dari mulut anda bukan?  kalau saya, saya hanya diam atau saya akan defend dia. apa? anda pun sama dengan saya? tahniah!! ^^ anda memang bertuah.

ini sebab-sebab saya tidak mengendahkan atau depend kutukan daripada kalian tentang ex saya.

and whenever someone tells me that you weren't right for me, or that you didn't treat me right, or that you used me, I remember the way your hands gently held my waist when we kissed, I remember the way your eyes would meet my own before you pressed your lips on mine. I remember how you would squeeze my hand in the dark. I remember how you would look at me when i told you a funny story-there was so much love deep in your eyes. I remember how you would chat with me within two minutes after i signed online. I remember the first time you held my hand. How you would kiss me gently on the cheek in history. I remember all the good things, and so i defend you when people shit talk about you. No, you didn't break it off nicely, but i still remember how happy you made me. When people ask me why i don't hate you, i just shake my head and give a small, embarassed smile. Trust me dear, i could never hate you. Not when you gave me so many good things to remember. :')

1 comment: