WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Sunday, April 24, 2011

menyesal.


  • lelaki:
     aku dah putus dengan awek aku.
  • kawan baiknya: ape jadi?
  • lelaki: ntah. dia tu tak sesuai kot untuk aku.
  • kawan baiknya: Kenape? ape yang dy buad sampai ko ckp mcm tu? 
  • lelaki:  err, salah satu sebabnye die amik berat sangat pasal penampilan dy. nak sangat nampak cantik. tak selamat langsung!
  • kawan baiknya: ohh, jadi kau hancurkan hati dy semata-mata sebab dia nak nampak cantik depan kau? semata-mata sebab dia nak kau ingat dialah gadis yang paling cantik bagi dia and kau takkan pandang pempuan lain? aku faham.
  • lelaki: Um..lagi, dia slalu text aku! call aku. tanye aku kat mane, dengan sape, pastu suruh aku jangan merokok, jangan menggatal. menyebok lah dy tu!!
  • kawan baiknya: jadi, kau hancurkan hati dia semata-mata sebab dia amik berat pasal kau? semata-mata sebab dia terlalu pentingkan kau and dia paling takut kehilangan kau? baru aku tahuu.
  • lelaki:  Tapi.. uhh! dia selalu nangis bila aku cakap benda yang sakitkan hati dia. hal kecik je. itu pun dia nak sensitif. crybaby betol dia tu!!
  • kawan baiknya: Jadi kau hancurkan hati dia sebab dia ada perasaan? dan dia cume nak denga kau cakap kau sayang dia? okee. aku faham
  • lelaki: Aku.. Alahh! kau pun tau kan, dia tu cepat sangat cemburu. aku takleh sembang langsung dengan pempuan lain. menjengkelkan betol!! aku kene senyap-senyap ngan die supaye die tak ungkit.
  • kawan baiknya: Jadi, kau hancurkan hati dia semata-mata sebab dia nak kau mangaku? dia ingatkan kau tu punyalah setia, tapi kau tipu dia supaya bila dia dapat tau dan tambahkan lagi kesakitan kat hati dia? dia cume nak seorang laki yang hanya mencintai dia dan bukan orang lain. aku fahamm.
  • lelaki: tapi.. diaa..
  • kawan baiknya: Kau putus dengan dia sebab dia terlalu bagus dengan kau? dia cuma nak jadi yang terbaik untuk kau? sekarang dia dah patah hati sebab sikap kau yang pentingkan diri sendiri. puas hati kau sekarang?
  • lelaki: Aku patahkan hati dia, sebab aku tak nampak ape yang berlaku. ape yang dah berlaku nii??? *sambil tekup muka *
  • kawan baiknya: Kau dah kehilangan seorang gadis yang mencintai kau dengan tulus tak macam orang lain. Kau taknak dia sedangkan apa yang dia nak cume kau. ITU yang berlaku.
p/s : dan ketahui lah para boyfriend di luar sana. kami sedar kami tidak sempurna. tapi kami berusaha menjadi girlfriend yang terbaik buat anda. kami harap anda sedar bahawa hal yang kecil itu lah yang membuat kami bahagia. ANDA buad kami bahagia. dan bila anda sakitkan hati kami. ketahui lahh. susah untuk kami melupakan anda. cewahh, kau tulis ni macam kau ade ramai follower laki je manda. kau tu ade boyfriend ke nak tulis mcm ni? hahaha. takpe lahh. aku single lagi. so aku ade hak untuk bersuara. kalau suka, boleh share dengan kawan-kawan. kalau tak suka. tekan je butang "x" kat tab tuu. peace out.

No comments:

Post a Comment