WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Thursday, April 21, 2011

thanks. ^^

terima kasih semuaa!! atas kesukaan anda tentang previous post sayaa. apa? tak baca lagi? pi baca cepat. ngeh ngehh. tengs kawan2, sebab goncang badan saya sambil cakap "wehh manda sedih gile cite kauu!!" pastu peluk saya bagai nak lenyek. sakit tau tak? ==' saya dah disable left click dan right click untuk blog ini. so if korang nak highlight pun tak bole. muahahhaha!! oke, cerita tu saya menggunakan otak sendiri yang tak berapa nak berfungsi nii. so if korang nak saya buat cerita tentang sesuatu. bagi satu topik. insyallah saya akan tunaikan permintaan anda. :') (tolong jangan suruh saya tulis perkara yang berkaitan dengan Sejarah oke? saya lempang anda kang.) terima kasih lagi sekali. ^^

actually saya nak tulis cerita tentang realiti kehidupan. tapi idea yang banyak kadang-kadang boleh meng-confused-kan kita. haishh. ==' tapi kalau korang dah suka tuu, rajin-rajin lah promote blog saye yee? jangan cakap taknak. PROMOTE jugak!! saya paksaa!! nah sengget, pi betau kawan-kawan. hahahahh. gurau je. korang boleh share cite dari blog ni if korang nak. tapi sblm tu mintak kebenaran dulu lah. oh yeah, kalao korang nak Facebook saya, harap maaf. saya dah deactivate facebook saya. so sorryy!! >.<

eehhmm, oke lah. nanti saya tulis cerita lagi ea? byebye dan assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment