WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Friday, May 27, 2011

i LOVE my FRIENDS. :D

waa. aku sangat sangat gumbiraa!! na tahu kenapaa? sebab, sebabb. eheheh. sebab aku sambut HARI GURU tadii. kau adee? haa. tade kan? buekk. buekk. oke manda diamm. ==' hishh. masa kat sekolah. sblm mkn, aku praktis kejapp. pipah ckp aku dah tmbah beratt. hehehe. maap lee. awok makan pizza sblm tuu. hahaah.

then, kelas adekn jamuan. waa. memang taknak cakap laa tapi menaip jee. memang taknak menaip lah tapi dah aku berblogging ni mesti kene ade something utk di-bagi-tahu kan, kelas aku banyak gilaa makanan. tapi aku kena makan sikit. awwh awwh. i kena diet. i na jage badan. :'> hahaah. kalo aku cakap mcm tu confirm aku kena booo dengan sume org. aku makan sikit jehh. sebab nnt takot para penari tak dapat tmpung aku mse buad piramidd. ai cecehh. amanda jadi cheerleader? hotak hangg. just penari oke? aku kena berlakon ala-ala budak HOT and GEDIKK. umm. tapi persembahan kami BERJAYAAA!! :D wwwuuuuu!! persembahan kami diberi jeritan yang 'wwwwooooo! wooooo!! ' bagaikan histeria. kesian adik-adik. sakit tekak yee? alololoo. pi minum ayak suam. shuuuh shuuh.

lepas persembahann. cik sape ntah suruh ktorang lari pegi kelass. then sesi fotografi pungg diadakan. waaa. budak2 HOT sume ramai yg na amik gmbr kan? ^^ memang suka! apaa? gambar manaa? haa. gambar ada kat budak junior. nanti saya uploadkn. hahahh. sebab saya tak bawak kemera sebab cikgu tak bagi sebab cikgu cakap satu kelas satu orang bawak kemera. bbbbooooo!! betol tak? takpe. redha jelaa. :) mula-mula tu aku mcm, APE NII? TAK ADILL LAA! KAMI NAK TTUUTT TUUUTT ASDFGHJKMNBVCXZ!!! <----- oke ini hanya penipuan. aku marah. tapi tak mcm nii. heheh. ^^ saya budak baikk. haa. tolong jangan buad muka nak muntah yee. saya baling selipar nanti. ^^

hari ni memang aku hilang segala tensyen tensyen. takde pun fikir pasal masalah. go to hell la youu. ngee. im happy. i repeat. I AM HAPPY. :)

No comments:

Post a Comment