WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Friday, July 15, 2011

PLKN. :) @ :(

okay, first of all, aku nak cakap YEAYYYY!! sebab aku dah dapat balik password blog akuu. ha'aa aku terlupe. spatutnye passwors aku sume samaa je. tapi ntah nape aku TERtukar. kan dah tak ingatt! padan muke aku. tapi nasib baik yahoo ongatkan balik password aku. thankyou yahoo! iloveyou muahhh!


second, aku nak cakap... aku terpilih masuk PLKN!!!! huwaaaa!!! tidaakkkk!! aku tanak masuk. T____T tak cayaa? tengok nihh.
sedih kann? tapi takpee. my baby boo pun dapat. :D 

kan? kan? harap-harap kitorang dapat kat tempat yang samee. and tolong doakan kami dapat first batch okayy? aminn!! aminn! ^^

yang ketigaa, aku nak tengok cerita Harry Potter and The Deathly Hollows Part 2. tak kiraa, aku nak tengok besok jugak. dengan si gemok nii. :D <------ mesti dia marah aku panggil dia gemuk sebab dia tu kurus mcm penyapu. ==' sorry sayangg. hahaah.

yang keempat, semua orang (okay tipu je, tak semua, sesetengah) pelajar dalam kelas aku ashik bincang pasal politik. satu pihak cakap kerajaan salah, satu pihak cakap anti-kerajaan salah. mana satu betul? yeahhh. Amanda Nurshafeena sorang je betul. woot woot! dah diam. jangan cakap '' eeeii apahal dia nii? tak betul ke? " kfine. aku sedarr. hukhuk. betau papa kiteee! :( alaa deyy, kepada sesape yang tak minat politik macam sayee, silalah join untuk bangunkan negara sendiri nak? :D hahaha. yelahh, think about it. politik sekarang mcm menghancurkan kebebasan remaja jee. tak betul ke? oke, mahap mahapp. aku ade TV, tapi takde channel. tolong faham. T______________T

yang kelimaa, aku dah penat. nak tidoo. nanti besok lusa dan keesokannya dan bla bla blaa aku sambung. byebye.

No comments:

Post a Comment