WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Friday, August 26, 2011

raya? macam malas je. =='

duii. seriously aku rasa malas na beraya. sebabb, lepas raya, TRIAL. kuang kuang kuang. dah lah banyak keje!! takpe. sebagai pelajar cemerlangg. aku harus menempuhinyee. insyallah aku akan belajar bersungguh-sungguh. ngehehehe. i want to beraya with my darlings. :) especially him. the one that always make my day. ^^ im looking forward to beraya with you sayangg. <3

semalam aku ke kedai. nak beli pen. then nampak satu corner penuh dengan kad raya tapi takde sape na belii. so, kesian punya pasal. aku pun beli kad raya tersebut. hahahh. actually aku tak sedar apa aku buat time tuu. sampai je rumah, aku macam ' apasal benda ni ada dalam plastik? ' ==' hahaha. then, aku terus tulis apa yang patut untuk penerima kad raya akuu. heheheh. ^^ kepada sape yang tak terimaa, maap ek. ta cukop. mwahaha. aku bagi bestie-bestie aku jee. :D

ihikk, aku teringin nak puasa penuh. harap2 aku puasa penuh tahun nii. aminn. ^^ oh yaa, and ingat tak pasal facebook aku mengatakan sekolah aku akan dendangkan lagu raya? well, tadi, sebelum start skola, lagu raya dimainkann!! ^^ best gilaaa! masin betul mulut  akuu. hehee.

hemm, aku harap aku dah tade masalah dengan si diaa. please lahh, pleasee!! jangan lah ade masalah lagi. i always pray that you would never leave me behind. sume sebab goddamn makhluk aku tknak cakap siapa tuu. i'll teach u someday. about interfering in other people's business. awakk, awak tu dah besaa. still nak kat dia? cakap lah kat sayaa. ta perlu nak stalk saya, cakap benda bukan-bukan. okay? :) aku takda masalah dengan kau. baik jangan carik masalah dengan aku. ^^ thankyou.

orait. i think thats all for now. :) oh yaa. during this rayaa. im gonna do my new hair. ^^

No comments:

Post a Comment