WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Tuesday, January 3, 2012

terganggu.

okay first of all, saya taktau nak bagi tajuk yang sesuai untuk post ni. ahaha. sebab saya ada banyak benda nak cakap. serious banyak. sejak masuk tahun 2012 nii, agak banyak benda yang mengecewakan bagi sayaa. so saya nak listkan ape sebenarnye yang agak mengganggu fikiran sayaa.

1. KAWAN-KAWAN
wahai sahabat handai rakan taulan beta sekalian, *puihh* aku rindue korank dowhh!! *ada rasa nak lempang ta? :D* okeoke, hentikan. ehh, seriously aku rindu korang sangat. well, maybe ada some of you yang tak rindu aku. tak kesah laa, tapi aku rindu korang. terutame Layer Gile, Zahia Twister, Hanis Lembut, Dayang Awesome, Aisyah Moosah Husbie, Amzar Botak, Fawwaz Alien, Erul Fixie, Rasyid Kira and kawan2 seangkatan dengannya. :) actually aku nak letak gambar korang. tapi takot korang maraaa. so btalkan niat. ==' ngehehehe. k aku rindu korang. full setop.


2. DAPATKAN LESEN MEMANDUU.
yeahh! setelah selesai sesudah pembelajaran memandu betaa, beta akan fly dari sinii!!! yeahhh! ^^ *gila tak, dah blaja drive, ada hati nak fly =='* so, dengan ini, aku boleh bawak kawan2 pegi jalan2 samesame. *angkat kening* mau ikut ;)?

3. SIMPATI TERHADAP SESEORANG ITUU. 
now, aku taktahu lah sama ada salah aku or dia kan. tapi yang aku tahu, aku tak penah tau pangai dia. tegur dia? jauh sekalii. kata2 dia tu kalau boleh, pehh, macam meteor jatuh ke bumii! aku cakap kalau boleh la kan. tapi sayang, aku malu bila tengok kata2 dia. Dayang Awesome, Layer Gile tahu lah sape orang nii. ahah, tapi budak ni macam, alahaii. aku kesian tau tengok dia. serius kesian. pe'ah oii, kamu tuu da besa panjang da bole buat menantu dahh. tapi please, sila jaga tutur kata kamu ye? tatabahasa, tatasusila, dan segala tata kmu kena jagaa. jangan disebabkan kamu, nama kaum hawa yang lain tercemar. haihh. perangai mcm indah water kuikuikui. tengok, aku dah mula nak cakap buruk pasal diaa. haihh. sorry pe'ahh!!

4. KE-CRAMP-AN OTAK BILA TEKAN SAHAJA NEW POST
seriusly aku bengang gilaa bila aku bukak je new post, tibatiba aku macam 'ape aku nak tulis tadi ek? ==' ' padahal sebelum bukak new post, fuhhh. idea mencurah-curah bagaikan air terjun yang tinggi!! pastu bila dah hbes je taip post pendek tu, idea yang lain datang mencurah lagii. so, sebagai orang yang rajin punya kata lawan, aku akan fikir mcm nii, ' alahh, lain kali ah tulis '. bengong kan? then time lain kali tuu, bole pulak lupaa. lkjhgfdsamnbvxcz btul!!

5. BILA ORANG ASHIK TANYA SOALAN YANG SAMAA
bkan sekali, da banyak kali. si comel tanyaa : you ada skype tak? si hensem pun tanya : awak ada skype ke? boleh wc. si cantik pulak tanya : ada skype? wc jum? haihh. korang korangg. aku takda skype lahh. aku nak buat, tapi tak reti. k, memang aku kuno pun. layan yahoo messenger jee. *sedih ah cemni* and then bila orang tanya aku ada tengok tak cerita tu, cerita nii. hadoiyaii, kalian-kalian, rumah sayaa ada 2 tv LCD, 1 tv biasa, tapi hampeh, satu pun tarak channel woahh! semua disebabkan ribut taufan yang melanda sampai jatuhkan antenna rumah akuu. so, takda tengok cite2 nii. awok layan DVD and XBOX jee. muahaahh! ^^

6. AKU RASA MALAS NAK MENAIP DAH.
bak kata puan jackie, guru ENGLISH kegemarankuu, procrastination is the thief of time. betul bukan? sorii aku tipu korang cakap ada banyak benda nak cakapp. actually memang adaa. tapi aku malas. so, bebila time aku free aku update okey? ^^ tataaa! assalamualaikumm.

No comments:

Post a Comment