WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Wednesday, July 25, 2012

perut gendut tali tak dapat ku kecapi

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysiahh,



terlebih dahulu aku mintak ampun sebab post aku memang confirm takde kaitan dengan tajuk. ahaa, so, tajuk mungkin tak berapa menarik tapi mak jamin ye nyahh, isi dalam nye nyahh, fuhh! mantap leee nyahh. tapi aku sedar aku ni bukan blog-famous yang beribu riban followers dia sampai semua entry post pun banyak yang like kat fesbuk, berbanding dengan aku yang followers nya alaahaii ciput jee, like pun tak banyak. so amacam kauorang punya berbuka? best? makan apa? kat mana? sapa masak? ke beli? beli kat mana? haa tu lah antara persoalan yang memang senang nak dijawab. iyelahh, aku pun dah buat kajian ke atas diri aku, bila berbuka je, mesti aku akan makan dengan lahap sekali. sekali je. hahaha. lepastu nak pergi terawih pun tersipu-sipu cover perut boroi ni. boroi ke? JANGAN JAWAB. pirah mabok.

dekat sini sembahyang terawih nya tak sama macam dekat manjung. banyak gelagat yang terpaksa aku tengok dan bersabar sebab kalau tak aku rasa nak bagi kaki sepak terajang belasah cukup cukup sampai orang tu insaf bertaubat dan sewaktu dengannya. tu belum lagi makcik sebelah tanya masa bacaan doa : ibu mane, datang dengan sape? walawehh lepastu ada pulak makcik yang seng seng lengan baju dia sambil kipas-kipas diri sambil cakap paneh ah, paneh ah. padahal baru habis solat isyak tuu! eleh makcik, baru panas dunia makcik. tu sebab aku lebih suka sembahyang kat masjid manjung sebab kat sana makcik opah semua tekun solat. boleh lah aku berlagak jadi menantu idaman 2012. ecewahhh. :D eh tolong jangan buat muka menyampah boleh tak, baling selipar jepun aku kang. 

pabila aku boring, aku akan merepak, pabila aku merepek, maknanya aku boring, itu lah aku. korang pun dah  tahu aku ni gila-gila walau dimana aku berada. bukan macam sesetengah orang yang control-ayu-cun-melecun-weyy-korang-tengok-lah-sini-aku-cantik-hotsetapp-ni-tanak-number-ke? hakalakalaka tuihh aku sedekah kat orang macam tu. sekian. sekarang aku dah kehausan idea nak merapu apa kat blog ni sebab aku dah tak ada idea lah maka dengan itu aku rasa nak setop tetapi tiba-tiba idea datang mencurah kembali dan ini bermakna aku akan terus menaip dengan gigihnya untuk sambung merepek. *tarik nafas panjang panjang pastu hembus perlahan* fuhh. dengan sekali nafas jee. hebat tak aku? ok jangan jawab. simpan jawapan dalam hati buat jeruk. boleh ke? lol.

entah kenapa tiba-tiba aku rasa malas nak menaip ni, so aku rasa sampai sini jelah kot entry aku untuk kali nii.  aku nak pegi main bunge api kejap kat luar rumah. cehh cehh padahal nak tengok anak jiran hensem putih melepak tuu. hehehe. lepas tuu main bunga api dengan dia pastu balik rumah pastu sengih sorang sorang macam kerang busuk yang dah wangi. alahai gatalnya awak manda. hahah. bukan selalu en? dia nak balik Pahang dah pun budak tuu. so baibai lah jawabnyaa. sekian sahaja nukilan beta buat sementara waktu. hehuhi.

p/s : aku sebenarnye nak buat post pasal Kebenaran Membawa Alat Komunikasi ke Sekolah pada 2013. <------- halamakk ade macam ahli forum tak aku? :D sekali lagi diulangi, jangan jawab. tapi idea aku ni selalu sangat melencong, menyimpang, membelok, melanggar ha apa dah aku nak taip tadi aku pun lupaa. ishh selalu macam ni tau. menguji kesabaran sungguh! ok lah. byee.

No comments:

Post a Comment