WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Monday, July 23, 2012

PLKN and I.

Assalamualaikum,

hai semuuaa..uhuk uhuk! ya Allah, berape kurun dah aku tak log in blog nii, berhabuk, bersawang, bermacam spesis serangga dah wujud kat sini, eeerrr, ber apa lagi? macam macam adaaa. kau ada? hahaha. oke stop. haihh, this time i would like to post about my experience in national service. puihihi, dah lama berlalu baru nak pos ye cik adik? hahaha. eh suke hati lah. err. okay2. saya sedar bahawasanya saya seolah-olah sedang bercakap dengan diri sendiri sekarang. tapi hey, saya gila, ape boleh buat? so back to the point.

Selalunya kita dengar ramai org sebelum start ceramah diorang, diorang mesti cakap : '' Assalamualaikum, Slamat Sejahtera dan Salam 1 Malaysia " well, kat kem ni kami belajar, bila orang tu bagi salam 1 Malaysia, kita akan jawab dengan berkata : '' MALAYSIA BOLEHH!! :D '' ok meh kite try, Salam 1 Malaysiahh! *bunyi cengkerik* ceitt, tak kuat. sekali lagii. saye nak kompuer padam. lol. Salam 1 Malaysiahh! *sekali lagi bunyi cengkerik* okay dah stop manda. tak pasal pasal kena check in tanjung rambutan. hem, secara jujurnya, saya amatlah rindukan kengkawan saya dekat kem plkn. tapi kawan kat manjung pun tak kurang jugak rindu yang kian membuak-buak. so di sini saya sertakan gambar-gambar kenangan saya bersama kawan-kawan. kami ada menubuhkan 1 kumpulan. nama kumpulan kami adalahh. jengg jengg jengg. Geng Tiga Suku. :D lol. sah sah gila.



ini ahli-ahli dorm kamii. tapi kan, err, ade bape org dlm gambar ni dar dorm lain. oh well. :)


ayu , iza , ainn. :) diorang sangat comel dan kelakaaa.



ini mamuu, ahh mamuu. rindu kau buat lawak.



ini mastura idora dengan hafizaa. dua2 mangsa manja akuu. <3


kenalkan Sue. dia pendek dan comell. :D


ini sarathkumar. aku panggil dia 'iloveyou' dia panggil aku, 'iloveyoutoo' sweet tak? ngee. one and only budak ACS Sitiawan. 


nazreen and his wife livian. lol. *korg kalo bce ni jgn mara tau*


aku tak ingat name diorang lol. tapi diorang lah geng cina aku. ^^


wahahahh! azira and mastura. dorang bestfrenn. ^^ sentiase bersama. 


azira, iza, ayu and mass. <3


oh ini budak nama firdaus. still aku tak paham knp budak kem panggil dia ' pedal ayam ' :/


am dan ayahanda (muz). am bestfren guaa. :D


ini joe. kami EVIL kat kem tuu. muahaha! 


time malam akrab. kami buat persembahan.



geng sayaa tersayangg, :')



faiz, kechik and palii. :) tahniahler dapat adiahh. bukan nak share.


suriani, amy dan unaaa. :D comel lah depe.



jaya and ayuu. diorang pun bestfren. ^^


cik sue, shina and haina. *perasan tak ramai gila org nama su ni*



see? see? nampak tak keintiman di situ? *ayat agak mintak maki*






ini diorang duduk satu dorm dengan akuu. ^^ fiza, qila, kieyra and iejaa. dorang gila2. sama mcm sayaa.



am, iloveyou, tuan T.K.L dan meee! ^^


zul comel, am bestie, dan syafiq si pembulii. tapi diorang semua baik. 


am gedik pantang tengok kamera menghala kat dia. hahaha. *am, kalau kau bace ni. sorryy.*


saya dengan el hafis. nama arab tuhh. hahaha. dia kawan baik saya. :)


am and mee. aku dah kataa. kami kawan rapatlahhh. 

so kesimpulannya : kepada sesiapa yang rasa gambar dia di ambil, tapi takde dalam nii. maaf yaa. beta tak mampu nak upload banyak sangat. insyallah lain hari beta letak. anywayy, SAYA RINDU KORANG SEMUAAA! JUMPA 1 SEPTEMBER NII! ^^ Selamat berpuasa dan SALAM 1 MALAYSIAA!!




No comments:

Post a Comment