WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Saturday, December 1, 2012

Cerita Ngeri

serius title takda kaitan dengan poet apa pulak poet? post lahh!  yang aku nak tulis, ehh tak. taip nii. haa, aku nak ceritakan kehidupan dalam dorm. tapi kalau oleh aku nak sertakan gambar, but aku tak ada gambar diorang. sedih. :( aku guna laptop farah. pehh pehh farah best ahh gilaa lappy kauu! :D ehh jap aku lupa dah aku  nak taip apaa. tett. lupaa! :( hahahah. sambil berlatar belakangkan lagu kenangan terindah. woot woot! menyentuh kalbu doh lagu nii. nak nangis aku. huhuu. ish ishh. lamanya aku tak update blog ni, kome mesti rindu aku en en? ^^ atotooo aku tak rindu kome pun. hahah. sebab kome tak rinduu aku. wehh dah nyimpang nii wehh, sambil menikmati kuah mi sup jenama Puma ehh salah Pama. haha, sedap wehh. :D aku nak sambung ahh apa yang aku buat tadi. (sejak bila aku mula tah?) hmm. okayy. aku akan terangkan satu persatu ahli bilik aku yang digelar 3A. A for AWESOME! mula mula dimulakan dengan........

1. Intan Syafinar. (bayangkan intan permata berlian emas dan sewaktu dengannya)
- seorang yang sangat cantik and hyper. bukan hyper yang lompat sana sini tuu. hyper yang macam cergas sentiasaa. bising beno dengan loghat kedah nyee. dengan dia mmg kalau merepek taknak kalah. sembang dengan dia jangan tanya kenapa korang takleh tidoo. hehee. 

2. Kak Fatin
- akak fatin ni best, kelakar orangnyaa. aku taktau nak describe macam mana. but dia memang gilaa! bila dia bercerita, semua tertumpu kat dia jee. maka itu menjadikan dia sangat ohsem. lalala. dia suka sebut peenaaaa. aku nak tulis lagi pasal kak aten ni but aku  taktau nak taip apaaa. :(

3. Natasha Khalila
- nama macam ila kat kem plkn. but tasha ni orang sarawak. memang best orang nyaa! suka buat lawakk. terutama bila dia cakap "talk to the hand". serius ahh dia memang kelakaa.  memang senak perut kami gelak. lolol.

4. Aina
- aina nii aku rasa  dia minat cerita korea, sebab aku ashik nampak dia dengan laptop tengok cerita korea jee. hahahaha. but dia comel, terutama masa otp, biarlah waktu bangun pagi sekalipun, comel je suara. bukan macam aku, hmphh. macam beruang ngamok rasanyaa. .__.

5. Rabiee
- hohoho dak buntal. tahh kenapa aku suka tengok mata diaa. macam ikan buntal. (cube bayangkan) comel laa. and dia sentiasa ada mimik muka bila cerita something kat kitorang. aku rasa nak cubit cubit pipi diaa but aku takot dia maraa. huhuuu. but overall rabiee memang ohsem. :D

6. Kak Zeti
- kak zeti ni dah macam mama dalam dorm kamii. sentiasa menjaga kucing kami nama boboii dengan baik. alalalal comey nyee kucing niii. ^^ 

7. Farah
- farah nii muka dia comell!! macam hamster, but aku takut nak cakap sebab nanti dia malu malu hamster. hahahaha. atoto omeyy. lagi satuu dia selalu tershashul cakp 'dok ehh' hahahha omeyy. :D

8. Wawa
- wawaa, haa. dia lah aku rasa paling ohsem dalam dorm nii. nak tahu kenapaa? sebab she speaks through her mind. apa dia fikir, dia cakap, dia tak pendam. macam ni ahh best orang nya tauu! hahaha, paling aku suka time main game racing kat time square. hahaha. hanya kami je yang tahu betapa seronoknye main game dengan demee. :D aku yang first time main game tu bole dapat nombo 1. hahaha. ohsem en? :D

9. Syira aka Nate
- ............................aku taktau nak post apa pasal diaa. .__. dia ada kala okay tetapi selalunya takk, tah laa kadang kadang aku rasa dia over. kecelaruan personaliti mungkin? hahaha. whatevaa. dia selalu nyanyi sorang sorang tepi tingkap membuatkan pihak dorm rasa seramm. gilakau ce bayangkan tengah malam dia tiba tiba nyanyi then turun katil terus ke tingkap, tak ke macam hantu kak limah tuu? but dia sangat best bila lepak same2, ade je idea baru kitorang nak buat then orang lain ngikut. nextt!!

10. Rasmida
- haaaa!! Ras!! dia lahh aku rasa nombo satu cantik dalam dorm nii. kelahiran Penang gitewwww. bila aku puji dia, dia mesti jawab ' mana ada lah hang ni aku besa besa jaa' hahaha, rendah diri kann? serius dia cantikk. kalau korang tengok dia korang takkan percaya dia kelahiran penang. mesti duk KL punyaa. hahaha. but seriously, dia cantik. 

11. Ain
- Ain seorang yang happy go lucky aku rasaa. hahaha. dia ni kelakar orang nyaa, kadang kadang sering bertutur sebagai bibik. hee, dan maka kerajaan Tiga Awesome sangat suka berkawan dengan diaa. sebab dia mesti senyumm. ade je yang nak digelakkan. hahaha.

12. Alia
- Nama penuh dia Siti Nurliatuaida, haa amek kauu panjang nama tuu. kami kat sini panggil dia Al jee. Al ni da macam mama tiri aku. hahaha. dia comel, baikk, kelakaa, and and andd ada pipi yang aku cukup suka untuk cubitt! ^^ tapi aku tak berani cubit dia sebab nanti dia cubit aku balik. sakitt. :( 

13. Dilaa
- dila juga dikenali sebagai silent atas sikapnya yang pendiam pada mula but then jadi gila disebabkan perangai kami yang gilaa. hahaha. kesian dia turut kena tempias kamii. lalalaa. ni kalau dia baca ni mesti dia senyum pastu pukul pukul akuu. haaa, aku jugak yang kenaa. tapi takpe, demi kawan. ecehh demi kawan, kang aku masuk icu pun demi kawan lah yee? haa elok. 

No comments:

Post a Comment