WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Saturday, December 1, 2012

Kebuntuan

Assalamualaikum.

Nii blog ni dah bertukar wajah ni macam serabut je aku tengok. Sebelum bukak kemain semangat berkobar kobar siap kibar jalur gemilang nak post entry nyee. Cewah ayat nak hiperbola melampau. Tak rase nak bagi kasut makan ke? Pastu bila bukak je blog rasa macam ape benda ni? Ngarut je. -_- terus hilang selera nak post. So, pada hari ini, sempena 1 Disember yang ceria, muahaha. aku gagahkan diri jugak luahkan segala isi hati limpa jantung hempedu ape bagai kat blog nii. hahahaha.

Aku rasa otak aku dah jem ahh nak menaip. biar aku turun pegi KK beli roti gardenia sungguh enak dimakan begitu sajaaa~ haa kan dah kelua karoke hostel akuu. haa. k lahh. bila ada masa aku update lagii. College life ain't getting easier. bye.

No comments:

Post a Comment