WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Thursday, January 24, 2013

Al kisahh~

Disini bermulanya kisah yang agak lucu berlaku dalam hidup aku. Sampai bila aku teringat je comfem gelak guling-guling atas lantai sampai takda suara dah nak gelak. hahahaha. Cerita dia semua bermula kat facebook. So yeahh, mari baca ramai-ramaii.

Cerita dia start dengan aku chat dengan sorang member aku nii, dia member agak jauh so kitorang man saya awak jelaa. haa, so, lepas tanya khabar ape semua, bermulalah conversaton kitorang.

Dia : awak ni makin cute lah. :3
Me : Ehh mane ade, biase biase jee. ^^
Dia : Betul laa, saya ikhlas nak PUKI awakk. :)
Me : ?!! Gila sial pegi mati la kauu.-,,-(sebab aku terkejut dia kata macam tu so apa lagi angin aa satu badann!!)
Dia : Ehhh?? Ya Allah sorry sorry sangat sangat awak saya sebenarnya nak tulis PUJI!!! Amanda sorry sangat2!! :( :( 
Me : ..............................

then in the end sampai kesudah sorry dia aku tak layan. Maka pesanan aku kat sinii, HATI- HATI DENGAN TYPO. TYPO BOLEH MENIMBULKAN SALAH SANGKA DAN AMUKAN TAK SEMENA. Tapi last last aku bagitau dia jugak yang aku maafkan dia. Kesian dia cakap sorry tapi aku tak layan. hmm.

Sekian sahaja, terima kasih.

No comments:

Post a Comment