WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Thursday, July 25, 2013

Mid Term

Assalamualaikum,



Macam ni lah aku rasa bila naik sem 3 ni. Grrr nak mid term dah oii. Nota semua aku dah buat tapi tu lahh. Macam dalam gambar tu lah apa aku rasa sekarang. Hee. Mid term pun penting jugak tapi taktahu lah kenapa aku malas macam polar bear. Betul betul menimbul tanda tanya. -.-

Selalunya time macam ni aku tidur dah tapi disebabkan besok kelas pukul 3, aku decide nak tidur lambat sikit. After post ni maybe aku study kot, still, mood aku masih macam gambar di atas. And reason kedua aku tak boleh tidur sebab aku dengar bunyi pelik kat luar rumah aku, nak kata syaitan, mereka dah diikat, yang terlepas ni manusia berperangai tak senonoh jelah kat luar rumah ashik suluh rumah gua je. Lu nak rompak gua ke bhai? Nak kena potong tangan?

Aaannndd reason ketiga aku tak tidur sebab aku dah accidently tidur tengahari tadi haa why oh why did I sleep? -.- dah lah. nak study, kbai.

No comments:

Post a Comment