WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT PAGE!!! ENJOY YOUR READ!!

Monday, November 30, 2015

Kau Jangan Berangan

Assalamualaikum,

Aku faham kau mahukan bahagia
Aku faham kau gilakan dia
Aku faham kau sayangkan dia
Aku faham kau sanggup lakukan apa sahaja untuk memilikinya

Walaupun berteman dengan ilmu hitam

Aku tidak pernah halang kau jadi bodoh
Tapi aku tak sangka bodoh kau boleh melampaui batas
Batas yang aku sendiri tidak pernah terfikir
Your stupidity has reached to a whole new level.

Kau fikir kau boleh hidup bahagia selamanya?

Tapi apakan daya
Kau dah dibutakan dengan kebodohan kau sendiri
Kau mungkin boleh bahagia sekarang
Kau mungkin boleh deritakan aku
Kau boleh 'rampas' dia daripada aku
Tapi kau takkan boleh putuskan hubungan antara kami

Ya. Tidak boleh.

Kau takkan menyesal, aku tahu.
Kau takkan mengaku salah

Tapi apakan daya
Orang bodoh takkan boleh nampak dia bodoh
Teruskanlah berbahagia dengan kebodohan kau
Aku masih mampu senyum
Aku masih mampu gembira
Kerana sekurangnya aku tidak pilih jalan yang membuktikan aku jahil
Macam kau kan? ;)
Kau jangan risau
Aku okay.

Salam.




2 comments:

  1. Whew.. just passing by...

    ReplyDelete
  2. All the sentence yg ada word "bodoh" is soooo perfect! I like how you make a twist on kebodohan tu.

    ReplyDelete